Rock on

Igår var jag på Rockfest i Munkedal. Patrik och Anitha firade sina födelsdagar med en fest med rocktema. Mycket trevligt vill jag säga! God mat och trevligt sällskap! Och en del planeringar påbörjades! Nästan så man längtar till man fyller 30 haha =)

I övrigt har det inte hänt så mycket. Idag har varit världens slappardag, inte gjort ett dugg. Den största utsvängningen var en tur till Bäckefors där vi knäckte en pizza. Det var fint!

Och nu sitter jag här och glanar på Parlamentet innan det får bli sängen.
Innan tittade på programmet med Mona Sahlin och Fredrik Reinfeldt. Funderar mycket över det här valet.
Både rött och blått har sina sidor. Men lutar väl i alla fall åt ena hållet känns det som. Ska bli spännande att se hur det går imorgon. Sista undersökningen jag läste så ledde Alliansen nu med bara 3%. Så de rödgröna knappar in. Jaja, vid den här tiden imorgon har vi kanske svaret.


Sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0