sjuk

känns som jag ska dö....
Näsan rinner som en kran, huvudet och halsen värker och känns som dom är dubbelt så stora som normalt. För att inte tala om mandlarna, dom är ju som meloner!
Axlar och nacke har värkt nåt bedrövligt idag också. Kan det börja göra det av en förkylning? Jag klarade knappt byta blöja på Hugo förut när han låg i sängen för fick nästan inte upp armarna så långt.
Ja, jag vet, det är inte fint att gnälla såhär, men känner att jag måste. Och vem vet, jag kanske blir något friskare av det också?
Jag är nog som han i reklamen "Ni tjejer snackar om att föda barn..."
Hugo han är ju superförkyld han också, hans näsa rinner nästan mer än min.
Känns inte bra att vara sjuk och ligga inne och titta ut på det vackra vädret. Hugo står och tittar längtande i fönstren han också, men vill inte att han går ut när han är så förkyld.
Får hoppas vi snart blir bra och att vädret är lika fint då.

Nu ska jag kolla klart reprisen på "så ska det låta" (kärringvarning på mig jag vet) och sen bädda ner mig i sängen.

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0