måndag

Morsning korsning

Måndag igen, hel vecka till helg. Men det går nog fort, får vi hoppas.

Helgen då, i fredags så var jag ute och fiskade med Angelica och Daniel. Det var inte mycket till napp inte, inte ens ett bottennapp! Kanske är som Angelica säger, att fisken går och lägger sig... för vi var ute rätt sent för vi grillade och sådär innan.



I lördags så var det lite fest. Var hos Annika som fyllde år och sen var vi på bollhallen och tittade på Peter Jezewski. Men tog det ganska lugnt och var hemma tidigt. Fick skjuts hem och allt, tack till Lena =)


 På söndagen städade jag massa hemma och sen var Charlott och Carina här en sväng och såg ett par avsnitt av Rederiet.

Idag har jag och Hugo varit på en promenad och tog ett stopp hos Therese och Alicia på vägen, det var trevligt.
Nu sitter Hugo i badkaret och plaskar. När han har badat klart så blir det sängen. Tror jag ska lägga mig jag med, är lite trött och så läser jag en så spännade bok =)



Bye Bye köttfärspaj =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0