Jussi

Hej!

Ja, nu har jag varit och hämtat min lille kisse, Jussi Tola. Jag hämtade henne i söndags. Supersöt =) Hugo gillar henne massa, han säger att det bara är hans katt! Men jag fick låna den sa han idag, det var ju snällt i alla fall =)

Första semesterveckan av fyra nu, gott! Tråkigt att det fina vädret tog slut samtidigt som jag gick på min semester bara! Men får hoppas solen kommer tillbaka.
Men bra på ett sätt också, har fått gjort massa hemma. Igår bakade jag massa och la i frysen och tvättade flera maskiner. Och i dag har jag storstädat lägenheten och tvättat ytterligare några tvättar.
Sen åt vi middag med Angelica och hennes familj. Vi gjorde ugnstekt falukorv, mums =) Sen hänge vi där lite, så fick jag dåligt samvete för katten så då åkte jag och Hugo hem och tittade till henne, men hon låg ju bara och sov så då gick vi till snörrum och lekte lite i lekparken.

Nu ska jag försöka få mig lite sömn!

Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0