söndag

Japp, redan söndag, och imorgon är det jobb igen.
Idag har det varit en fin vår dag, om än lite blåsig.
Fikade idag med Angelica, Charlott, Carina, Daniel och barnen. Angelica bakade en supgergod paj med blåbär och hallon. Mums =) Sen blev det en promenad ner till Ed.
Efter det så grillade jag och Charlott kött och åt färskpotatis till, det var jättegott =)
Hugo tog en tidig natt och somnade redan innan halv åtta. Det är tidigt för att vara han, men det var bra, för då är han nog pigg imorgon när vi ska till dagis.

Annars har jag inte gjort så mycket i helgen. Igår så var jag hos mamma halva dagen, hugo körde runt på sin motorcykel ute i trädgården. Och så var han väldigt nyfiken på åkgräsklipparen och ville att morfar skulle köra den, men det får vänta till gräset har växt lite. Men då lovade dom att Hugo skulle få åka med på den, så det ser han nog fram emot =)
Så fick Hugo nya vårskor av mormor också i påskpresent, Tack mormor för dom! Hugo gillar dom jättemycket och varje gång jag säger att vi ska gå ut så säger han att "ja, med dom nya skorna" =) Så han kommer väl berätta för alla på dagis imorgon att han har fått nya skor! =)

Nu ska jag förebereda lite matsäck till jobbet och sen blir det nog en tidig säng för mig också.
Natti natt


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0