onsdag

Ska börja med att säga att mina föräldrar är bäst i världen! Tack för all hjälp!! Och för att ni står ut med mig, trots mina dåliga dagar! Ska bli gladare, jag lovar =) Love La Familia
 
Onsdag idag, och mer än halva veckan passerad. Bara två tidiga mornar kvar. Idag så har jag hjälp Camilla med att installera en skrivare till deras dator. Nu funkar det fint både att skriva ut och scanna.
Hugo lekte med Thea och det var uppskattat, han har pratat mycket om henne nu i kväll. Dom hoppade på stora studsmattan och det var tydligen väldigt roligt! Hugo ville verkligen inte gå därifrån när vi skulle åka hem, haha =)
Får kanske snika oss dit en annan dag så han får hoppa lite mer. =)
Efter det åkte jag hem till mor och far en sväng. Där var även Sara och Mikael. Sara berättade att hon äntligen fixat födelsedagspresent till mig, jag fyllde ju bara för tre månader sen =) Blev helt nyfiken på den, men hon sa att den inte var helt klar så kommer bli tvungen att vänta ytterligare några dagar!!!
Men jag köpte ingen present till Sara när hon fyllde i mars eftersom jag inte fått nåt av henne, men nu när hon väl fått tummen ur så får ju jag också få det!! Får ta en kik på marknaden och kolla läget på massa roliga internetaffärer.

Igår så var Anders här och hälsade på Hugo. Vi var ner till Snörrum och lekte en sväng.
Annars har det inte hänt så mycket.
Gläder mig åt marknan till lördag. Får se om man kan göra några fynd. Om inte, så är det bara trevligt att gå där och träffa alla gamla vänner man inte sett på länge =)

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa lite. Håller på med en superbra bok nu, "PS: I love you". Snart utläst, och då ska jag läsa Twilight. Är ju en av dom bästa filmer jag sett så har stora förhoppningar på boken. Syster lovade att boken  var minst lika bra som filmen, om inte bättre för den innehöll ju mer än vad som hände i filmen.

Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0